El racó de n'Esther

L'actualitat de la nostra illa, de la nostra comunitat i altres temes d'interés.

El PP i el doblers públics.

e.p. | 16 Març, 2008 12:05

Cas de malversació de fons públic per part del PP, per part del ex-regidor de l'Ajuntament de Palma Rodrigo de Santos. Es veu que la moda que van inagurar en Matas i en Flaquer al seu viatge a Moscú es va estendre dins l'àmbit de l'Ajuntament de Ciutat, i tenim més casos Rasputin a nivell local. Es vergonyos que es gastin els doblers dels ciutadans en vicis com cases de cites,que pasa que el sr. Rodrigo de Santos no cobraba bastant com a regidor per pagar de la seva butxaca les seves visites a aquests locals?. Menos mal que ha tornat els doblers dels palmesans i menos mal que el PP l'ha suspes de la seva militancia, per què aquest fet és un delicte.

Comentaris

EL PP Y EL DINERO PUBLICO

Alvaro | 16/03/2008, 17:35

No mal interpretes las cosas.El tema Rasputin muy poco, o nada, tiene que ver con el tema Rodrigo de Santos,y menos aun con el PP, no se puede involucrar a un partido politico por la acción de alguno de sus politicos. Decir que todo un partido o insinuarlo, es corrupto, es como decir que todos somos unos ladrones por conocer a alguno. Este argumento no sirve.

Inocente

Manel | 16/03/2008, 18:16

El tema Rasputín es diferente el el tiempo y el espacio, pero el delito es el mismo. No trascendió porque pasó en Moscú, y te recuerdo que eran gobernantes del PP. No seas iluso, hombre.

Si no se puede decir que un partido es corrupto porque uno de sus miembros lo sea, vives en otra galaxia. Siempre se ha hecho así. Y De Santos es el enésimo caso del PP balear, no es el primero. ¿Dijiste lo mismo con Juan guerra y el PSOE?

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb